Odpowiedzi

2010-01-02T13:08:43+01:00
Kiedy miałam 9 lat wraz z rodzicami pojechałam nie wiadomo gdzie.Oni wiedzieli ale nic mi nie powiedzieli gdzie jedziemy.Kiedy dojeżdżalismy na miejsce kazali zamknąć mi oczy.Jak już wysiadłam z samochodu zobaczyłam wesołe miasteczko odczuła wtedy wielką radość i też to okazałam.Rzuciłam się rodzicom na szyję i ucałowałam ich.Oni też cieszyli się razem ze mną.
1 5 1
2010-01-02T13:12:37+01:00

W dniu moich dziewiątych urodzin byłem bardzo szczęśliwy.
Moja mama Upiekła pyszny tort. Przybyło dużo gości od których dostałem super prezenty . Ten dzień był wyjątkowy i bardzo miło go wspominam .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T13:23:26+01:00
Jak miałam 9 lat to na okrągło intersowały mnie zabawki i odkrywanie różnych ciekawych przygód, ale po czasie mi się to znudziło i rodzice na gwiazdeke postanowili mi kupić coś wyjątkowego, kupili mi psa i powiedzieli:
szczeniaczek tak samo jak ty lubi przyody i zabawki odtąd będzie twoim przyjacielem, zaopiekuj się nim.
Bardzo się ucieszyłam na widok małego długowłosego szczeniaka, piesek zaczoł mnie lizać i wtedy byłam bardzo szczęśliwa bo mimo tego jaka byłam piesek zawsze okazywał mi radość i umiał pocieszyć w trudnych chwilach .
1 5 1