Odpowiedzi

2010-01-02T13:05:03+01:00
1 żubr, napis Narodowy... ,
2.dlatego poniwważ chronic żubry i przyrode
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T13:11:59+01:00
1.Logo Parku Białowoeskiego przedstawia żubra na białym tle.Wokół logo widnieje napis"Białowieski Park Narodowy".

2.Park Białowieski powstał głównie po to by chronić żubry.Teren tego parku zamieszkują też inne rzadkie zwierzęta i można tu spotkać różne unikatowe rośliny.
3 5 3