Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T13:59:31+01:00
23 lub 24 kręgi zależy idywidualnie od każdego człowieka
23 lub 24 kręgi są potrzebne do prawidłowej postawy kręgosłupa i szyi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T17:31:02+01:00
Dlatego że ostatnie cześć kręgosłupa czyli ogonowa posiada 3 lub 4 kręgi w zależności od organizmu. Niektóre osoby cierpią na chorobę w której ostatni kręg rośnie.
Mam nadzieje że pomogłam:)