Cześć,z reguły jestem dobra z histori ale teraz proszę pomoc...
Mój podrecznik to MojaHistoria5
Zad.2 Str.33
Wykreśl z diagramu wyrazy związane z teatrem greckim.Następnie zapisz je obok diagramu.
Wyrazy które wykreśliłam to:Dionizje,komedia,koturn,maska,skene,tragedia.

Z pozostałych liter ułuż imię pewnej postaci historycznej.Napisz,jakie wydarzenie z dziejów teatru wiąże się z tą osobą.

Litery które mi zostały to:
-R
-A
-S

-I
-P
-A
-E
-T
Będe wdzięczna za odpowiedz,a za to mogę pomódz z
Zad.Dom z
j.Polskiego,Historii,Przyrody(biologia,geografia),techniki,plastyki,muzyki,matematyki.

2

Odpowiedzi

2010-01-02T13:31:31+01:00
Yyhh..słowa powinny być takie : dramat,komedia,maska,skene,tragedia,dionizje,koturn a z pozostałych liter powinien ci wyjść Tespis (grecki aktor który wprowadził do teatru aktorów)
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T14:02:41+01:00
Brakuje ci tam jednego słowa dramat i wtedy ci zostaną litery z których wyjdzie Tespis ( osoba , która wprowadziła do teatru osoby , bo wcześniej były tylko kukły)

ja też korzystam z tej książek ale ja juz jestem w 6
5 4 5