Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T13:23:14+01:00
A) słone-sól-salz,ogórek-gurke,woda-wasser
b) ostre-papryka-paprika,chili-schild,ketchup-ketchup
c) mdłe-zupa-suppe,smak-geschmack,ciastko-biskuit
2010-01-02T13:31:32+01:00
A) słone: Salz (sól), Erdnusse (orzeszki ziemne), Hering (śledź)
b) ostre: Paprika (papryka), Pfeffer (pieprz), Senf (musztarda)
c) mdłe: Kurbis (dynia), Schokolade (czekolada), Vanille (wanilia)