Odpowiedzi

2010-01-02T13:24:55+01:00
A) Wierzący to człowiek, który wierzy w jedynego Boga i ufa mu bezgranicznie.
b) Jezus oczekuje od swoich uczniów aby byli oni mu zawsze wierni i posłuszni.
c) Warunkiem wierności Bogu jest przestrzeganie wszystkich przykazań Bożych.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T13:29:01+01:00
C)Wiara w niego i innych świętych
Ufanie mu
Codzienne (rano i wieczorem) rozmawianie z nim (pacierz)
Kochanie go
Odwiedzanie go w kościele
Nie łamanie jego przykazań
Oddawanie mu czci
b)Jezus nie oczekuje od ludzi podziwu i ziemskiej chwały, On oczekuje wiary tych ludzi. ... Uczniowie nie zrozumieli celu i sposobu odejścia Jezusa.
a)Poznanie Bytu Powszechnego, który przekracza wszechświat, a zarazem jest mi .... takim nie można jeszcze powiedzieć, że w ogóle jest człowiekiem wierzącym.
1 1 1
2010-01-02T16:49:26+01:00
A) Wierzący to człowiek który chodzi do kościoła modli się lecz szczerze a nie na pokaz.
b)Jezus oczekuję od swoich uczniów wierności i głoszenia słowa Bożego.
c)Warunkiem wierności Bogu jest modlitwa.