Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-16T18:37:38+02:00
Na ulicy: hałas, rozmowy, tupot stóp, trąbienie samochodów, krzyki
w domu: muzyka, rozmowa, krzyki, odgłosy wydawane przez sprzęty rtv i agd xD
wiosna: śpiew ptaków, lekki szum wiatru, stukot kropel deszczu
lato: śpiew ptaków, szum wiatru i drzew, krzyki dzieci
jesień: szum wiatru, śpiew ostatnich ptaków, częste stukoty deszczu,
zima: mocne powiewy wiatru,
12 3 12
2009-09-16T18:43:13+02:00
Ulica:
Hałas, jazdę samochodów, pisk opon, dźwięk klaksonu, odgłosy stóp innych ludzi i ich głosy, otwieranie drzwi, rozmowy.

W domu:
Otwieranie drzwi, krzątanie się po kuchni bądź w innym pomieszczeniu, rozmowy, głosy, miauczenie kota, szczekanie psa, śmiech, krzyki, płacz.

Wiosna:
Śpiew ptaków.

Lato:
Odgłosy zwierząt, szelest liści.

Jesień:
Szelest opadających liści, podmuchy silnego wiatru, stukot deszczu, grzmoty burzy, jadące auta.

Zima:
Piski opon aut, zamiecie śnieżne, piski bawiących się na lodzie dzieci, śmiech, krzyki.
13 4 13