Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T13:33:44+01:00
Najpierw pole wynosiło xy.

Później wynosiło 0,8*x*1,2*y, czyli 0,96xy.

Pole zmniejszyło się do 0,96 początkowej wartości.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T13:42:18+01:00
Załużmy ,że prostokąt ma wymiary x*y

100%+20%=120
100%-20%=80

(120x)/100=6/5x

80y/100=4/5y

(6/50*(4/5)=24/25xy

xy-24/25xy=1/25

1/25=0,04=4%

Pole zmieniło się o 4%

Nie jestem pewna czy dobrze...
1 5 1