Odpowiedzi

2010-01-02T13:56:36+01:00
NARYSUJ JAKIES ROSLINY PODPISY JE A POD NIMI COS O NICH NAPISZ PRYED TEM NAPISZ LADNIE TYTUL
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • m3d
  • Początkujący
2010-01-02T14:07:27+01:00
Proponowałabym formę zielnika. No oczywiście pierwsza strona to tytuł "Rosliny wokol nas piekne i porzyteczne" imię, nazwisko.. Jakos ładnie zrobić to na komputerze. Dalej fajnie byłoby zebrać rośliny, wysuszyć i ładnie powyklejać dodając pod nimi krótkie, ale treściwe opisy. Jeśli ejdnak nie ma takiej możliwości to przynajmniej starannie narysować. Oczywiście zebrać trzeba takie rośliny, które udowadniałyby susznośc podanego tytułu. proponowałabym kilka-kilkanaście takich stron z opisami, całośc kończąc jakimś fajnym podsumowaniem tj. potwierdzenie tytułu i przedstawinei to na jakiś przykładach tzn. że drzewka nam np dostarczają tlen i oczyszcają powietrze z toksyn itd. Całość ładnie oprawić choćby w jakiś segregator żeby było schludnie ;)
2 3 2
2010-01-02T14:17:23+01:00
Powinnaś w takim albumie opisać rośliny, które ładnie wyglądają, ale też dają nam jakiś pożytek. Mogę to być rośliny lecznicze, albo np. róża (z której robi się konfitury i herbatki, ale jest bardzo ładna)
1 5 1