Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T13:46:02+01:00
0,0000236...
0,2/8440_
0_
2
0_
20
0_
200
0_
2000
0_
20000
16880_
31200
25320_
5880
wyjdzie liczba nieskończone nieokresowa
2010-01-02T13:58:59+01:00


0, 000023696
_________
0, 2 : 8440
0
_
= 2
- 0
__
2 0
0
___
200
-0
____
2000
-0
____
20 000
- 16880
______
31200
-25320
_____
58800
-50640
______
81600
-75960
_______
56400
-50640
______
57600

....

0, 2 : 8440 = 0, 000023696

Pozdrawiam. :)
1 5 1