Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T13:40:18+01:00
Najbardziej znaną grupą parzydełkowców są parzydełkowce morskie. Należą do nich np. chełbia modra. Na obwodzie ciała występują liczne komórki parzydełkowe które zawierają substancję parzącą paraliżującą schwytane przez parzydełkowca zwierzę. Komórki parzydełkowe ułatwiają parzydełkowcom obronę i zdobywanie pokarmu

mam nadzieję że się spodoba

pozdrawiam
20 4 20
2010-01-02T13:43:04+01:00
Parzydełkowce to zwierzęta, które posiadają komórki parzydełkowe. W komórkach parzydełkowych występuje substancja parząca umożliwiająca ochronę i zdobywanie pokarmu. Do parzydełkowców należy min. Chełbia modra
Liczę na naj:) :***
14 4 14