Odpowiedzi

2010-01-02T13:41:35+01:00
WIsła
Prawe dopływy:
- WIeprz, Dunajec, San, Bug z Narwią, Wisłoka, Soła
Lewe:
- Wierzyca, Bzura, Nida, Wda, Brda, Pilica

Odra
Prawe:
- Barycz, Warta
Lewe:
- Bystrzyca, Bóbr, Nysa Łużycka, Nusa Kłodzka
Mapki nie mam, ale myśle że troche pomogłam;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T16:29:50+01:00
Odra :
Lewe dopływy to Bystrzyca, Bóbr, Nysa Kłodzka, Nysa Łużycka, Oława, Ślęża, Kaczawa.
Prawe dopływy to Warta z Notecią, Barycz, Mała Panew, Widawa, Stobrawa.


Wisła :
Lewe dopływy to Bzura, Nida, Wda, Brda, Wierzyca, Pilica, Dłubnia, Przemsza, Szreniawa, Czarna, Opatówka, Kamienna, Radomka, Iłżanka.
Prawe dopływy to Dunajec, Wisłoka, Wieprz, Soła, San, Skawa, Raba, Świder, Narew, Drwęca, Skrwa, Liwa, Osa.

Pozdrawiam :)