Odpowiedzi

2010-01-02T13:43:54+01:00
Atrakcje: Muzeum Przyrodniczo-Leśne, które prezentuje wystawy fauny i flory.
atrakcją jest też wieża widokowa, z której rozciąga się widok na Białowieżę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T13:44:44+01:00
Muzeum przyrodniczo-leśne BPN
Skansen ' SiołoBudy'
Rezerwat pokazowy Puszczy Białowieskiej

miejsca mocy, przejazd kolejką wąsko-torową

2010-01-02T15:03:25+01:00
Rezerwat Pokazowy Żubrów, muzeum BPN i Obszaru Ochrony Ścisłej BPN, Muzeum Przyrodnicze