18. Powierzchnia koła zwiekszyła sie o 96%. Zatem o ile zwiekszyl sie promien koła. Wykonaj Obliczenia

20. Jesli z= xy/ x+y to ile wynosi x? Wykonaj obliczenia

21. Wiadomo ze x+y= 1/5 i x-y=5. Wartosc roznicy x2- y2 ile jest rowna? Wykonaj obliczenia.

2

Odpowiedzi

2010-01-02T14:10:27+01:00
Promien zwiekszyl sie o 48%
średnica=100%+96%=196%
promien=100%+48%=148%
148%-100%=48%
96%/2=48%
odp.promien zwiekszyl sie o 48% poniewz promien to polowa srednicy
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T14:26:42+01:00
Więc promien zwiekszyl sie o - 48 %

Średnica jest równa = 100 % + 96 % = 196 %

Promień =
100 % + 48 % = 148 %
148%-100%=48%
96%/2=48%

Odpowiedź; Zatem promień zwiększył się o 48 %, bo promień to jest polowa średnicy.
:)
1 1 1