Proszę o przetłumaczennie! :D
Kinder sehen mehr darauf, was die Eltern tun, ale was sie sagen.
***
Kinder und Narren sagen dine Wahrheit.
***
Wiedie Mutter, so die Tochter.
***
Wie der Vater, so der Sohn ,
***
Mit Vater ind Mutter soll man nicht streiten.
****
Elternliebe ist oft Affenliebe.
**
Kleine Kinder - kleine Sorgen,
groBe Kinder - gorBe Sorgen

3

Odpowiedzi

2010-01-02T13:50:33+01:00
1. Dzieci widza więcej, co rodzice robią, ale co oni mówią.
2.Dzieci i ... mówia prawde.
3.Jaka matka, taka córka
4. Jaki ojciec, taki syn.
5.Z ojcem i matka nie powinno sie kłócić.
6.Rodzicielska miłość jest często...
7. Małe dzieci- mała troska
Duże dzieci- duża troska
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T13:51:20+01:00
Kinder sehen mehr darauf, was die Eltern tun, ale was sie sagen.
dzieci widzą więcej co rodzice robia niz co oni mowia.

Kinder und Narren sagen dine Wahrheit.
dzieci i głupcy mowia prawde.

Wiedie Mutter, so die Tochter.
jaka matka taka corka.

Wie der Vater, so der Sohn ,
jaki ojciec taki syn.

Mit Vater ind Mutter soll man nicht streiten.
z tata i mama nie powinno sie klocic.


Kleine Kinder - kleine Sorgen,
groBe Kinder - gorBe Sorgen

male dziecko maly klopt, duze dziecko duzy klopot.
4 4 4
2010-01-02T14:49:08+01:00
1. Dzieci widzą więcej co rodzice, robią więcej niż to co mówią.
2. Dzieci i głupcy mowią prawdę.
3. Jaka matka taka córka.
4. Jaki ojciec taki syn.
5. Z tatą i mamą nie powinno się kłócić.
6. Miłości rodzicielskie są często ślepe.
7. Małe dziecko - mały kłopot,
Duże dziecko - duży kłopot.

Pozdrawiam.



5 4 5