Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T14:01:32+01:00
Miec muchy w nosie - być naburmuszonym, obrażonym na cały świat, być nie w sosie

miec dwie lewe rece - byc nieudacznikiem, nic się nie udaje , wszystko wypada z rak

mul książkowy - osoba lubiaca czytac ksiazki

słomiany zapał- brak zapału i chęci do wykonania zadania

miec skrzydła u ramion- chciec wzbic sie wyzej niz się jest, zapał do pracy, ambitność

zapasc sie pod ziemie- wstydzic się czegos co sie zrobiło

byc kulą u nogi - byc natarczywym , uciazliwym, natręt
1 2 1
2010-01-02T14:04:12+01:00
Mieć muchy w nosie
być niezadowolonym, dąsać się
mieć dwie lewe ręce
być niezdarnym, nie mieć żadnych zdolności manualnych; być fajtłapą lub nie nadawać się do pracy
mól książkowy
osoba, która czyta bardzo dużo książek, spędza dużo czasu na czytaniu
słomiany zapał
brak chęci zrobienia czegoś
mieć skrzydła u ramion
mieć zapał do zrobienia czegoś
zapaść się pod ziemie
wstydzić się
być kulą u nogi
być uciężliwym dla kogoś
1 3 1
2010-01-02T14:09:38+01:00
Miec muchy w nosie - być w złym humorze bez ważnego powodu

miec dwie lewe rece - byc osoba niezdarną , brak zdolności manualnych

mól książkowy - osoba, która większosć czasu spedza na czytaniu ksiażek

słomiany zapał - mieć zamiar coś zrobić jednego dnia, a drugiego dnia tego nie robimy

miec skrzydła u ramion - doznawac uczucia swobody

zapasc sie pod ziemie - zniknąć ze wstydu, ochota schowania się ze względu na wstyd

byc kulą u nogi - być dla kogoś ciężarem