Odpowiedz na pytania:
1,Jak szybko orzel moze latać?
2,Jak wysokie jest Londyńskie oko?
3,Ile sekund jest w jednej godzinie?
4,Jak wyskoka jest wieża Effla?
5,Jaka jest rzeka Nil?
Czy jest to kilometr czy mil?
6,Jak glębokie jest Morze Bałtyckie?
7,Jak wysokie jest drzewo redword?
8,Jak daleko jest Ziemia od Księżyca?

2

Odpowiedzi

2010-01-02T14:51:17+01:00
1.około 70km/h
2.135m
3.60*60=3600s
4.324m
5
6.459m
7.112m
8.384403 km
94 3 94
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T18:06:28+01:00
1.około 70km/h
2.135m
3.60*60=3600s
4.324m
6.459m
7.112m
8.384403 km

Mam nadzieje że pomogłam licze na naj . ; ** . Pozdrawiam ;]
53 3 53