Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T14:10:48+01:00
Najstarsza to: Kara - kum ;p

zjawisko fatamorgana - zjawisko powstania pozornego obrazu odległego przedmiotu w wyniku różnych współczynników załamania światła w warstwach powietrza o różnej temperaturze
2 2 2
2010-01-02T14:12:33+01:00
Fatamorgana - zjawisko powstania pozornego obrazu w wyniku padania światła pod różnym kątem.

najstarsza - Kara Kum

2010-01-02T14:13:02+01:00
Najstarsza - Kara kum

Fatamorgana - miraż złożony, tworzący wielokrotne, zmienne obrazy, pojawiające się (na skutek załamania światła w warstwach powietrza o różnej temperaturze) w Cieśninie Mesyńskiej, nad Jeziorem Genewskim i w Zatoce Toyama w Japonii; omam, złudzenie.