Odpowiedzi

2010-01-02T14:22:13+01:00
Wyżyny:
Wsch. Afrykańska; Abisyńska; Somalijska; Bije; Szotów; Adamawa; Darfur;

Góry:
Atlas; Smocze; Tibesti; Al.- Hadżdżar; Mitumba; Bije; Karru Wlk. Przylądkowe

Kotliny:
Libijska; Zach. Saharyjska; Środ. Nigru; Czadu; Górnego Nilu; Konga; Pn. Kalahari; Pd. Kalahari Wsch.afrykańska; Bodele;

Niziny: Mozambicka, Somalijska, Senegalu


25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
  • pa1
  • Rozwiązujący
2010-01-02T14:25:11+01:00
Kotliny : Kongo, Czadu, Kotlina Górnego Nilu
wyżyny; Wyżyna Katanga, Wyżyna Erytrejska
niziny ; Nizina Akan, Nizina Senegalu
mam nadzieje ze toeche pomoglam
17 3 17
To nie są wszystke :P
Jest jesycye kalahari