Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T14:30:26+01:00
R=10cm
r=2/3h
10cm=2/3h /*3
30cm=2h /:2
h=15cm
h=a√3:2
15cm=a√3:2 /*2
30cm=a√3
a=30cm:√3
a=10√3cm
P=a²√3:4
P=(10√3)²*√3:4=300√3:4=75√3cm²
2 3 2
2010-01-02T14:31:21+01:00
R=10cm
r=2/3 h
10=2/3h
h=15
h=a(pierwiaste z 3)
a=15(pierwiastków z 3)
p=a2(pierwiastek z 3) /4=
10^2(pierwiastek z 3)/4=
100(pierwiastek z 3)/4=

75 (pierwiastek z 3)

odp pole wynosi 75(pierwiaste z 3).
4 5 4
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T17:24:09+01:00
P = πr²

r = 10cm

r = 2/3h
10cm=2/3h /*3
30cm=2h /:2
h=15cm
h=a√3:2
15cm=a√3:2 /*2
30cm=a√3
a=30cm:√3
a=10√3cm
P=a²√3:4
P=(10√3)²*√3:4=300√3:4=75√3cm²