Odpowiedzi

2010-01-02T14:41:23+01:00
Drogi przyjacielu, nigdy Cię nie zdradzę, i nigdy nie zdradziłem. Pamiętaj w każdej sytuacji możesz na mnie lioczyć

"Kocham życie, przyjacielu, i nawet wtedy, kiedy zraniło mnie tak bardzo, że przez krótką chwilę zapragnęłam umrzeć, nawet wtedy nie popełniłam zdrady."

Halina Poświatowska
14 2 14
2010-01-02T14:41:44+01:00
Z okazji urodzin dedykuję i tę książkę, abyś tak jak Mały Książek spoglądał na świat sercem a nie oczyma, bo "dobrze widzi się tylko sercem, najważniejsze jest niewidoczne dla oczu" ..
Twój/Twoja
19 2 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T14:49:32+01:00
"Wielka głowa rodzi wielkie myśli,
wielkie serce tworzy wielkie dzieła."
Artur Schopenhauer

Z okazji urodzin chcę Ci życzyć kierowania się właśnie "wielkim sercem" pokazując, jakim wartościowym człowiekiem jesteś oraz wykorzystywania "wielkiej głowy" do osiągania samych sukcesów.
27 4 27