Chomik,lis i lis to ssaki.Podaj te z wymienionych niżej cech,które są wspólne dla wszystkich ssaków.

a)ciało pokryte włosami
b)dwie pary kończyn
c)rozwuj zarodków w ciele matki
d)składanie jaj
e)występowanie gruczołow produkujących mleko
f)zwierzęta te mieszkają w norach
g)prowadzą drapieżny tryb życia

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T14:48:38+01:00
2010-01-02T14:48:59+01:00