Odpowiedzi

2010-01-02T14:50:28+01:00
-charakterystyczny kształt skrzydeł
-podłużna,owalna sylwetka (6-17mm)
-cienkie rureczki oplatające całe ciało
-przetchlinki (umożliwiają wentylację całego ciała)
2010-01-02T14:51:33+01:00
A) owalna, podłużna sylwetka ( od 7 do 17 mm dlugości)
b) -specyficzny kształt skrzydeł

Jezeli pomoglem to Naj:)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T14:53:08+01:00
1.specyficzny kształt skrzydeł
2.podłużna sylwetka
3.oddychają za pomocą tchawek