Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T17:14:54+01:00
Jeśli wydawnictwo żak to jest to takie zadanie i odpowiedz....

organizmy jednokomórkowe: pierwotek, pantofelek,ameba,euglema.
organizmy wielokomórkowe: sałata morska,gąbka,człowiek,ślimak.
1 1 1
2010-01-02T17:48:26+01:00
Zad 1 str22 biologia dla gimnazjum kl 3


Organizmy jednokomórkowe : pierwotek, ameba, euglema, pantofelek.
Organizmy wielokomórkowe : sałata morska, człowiek, ślimak, gąbka.

Pozdrawiam :)