Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T15:25:41+01:00
N₂O₃

N = O
I
O
I
N = O



SnCl₄
Cl
I
Cl - Sn - Cl
I
Cl

(tylko w tym cztery kreseczki biegną od Sn!!
nie potrafię tego napisać inaczej...)



PbO
Pb = O



FeCl₃
Cl
I
Fe - Cl
I
Cl



I - oznacza kreskę, ale to oczywiste chyba ;)
tak to będzie ;-)
2010-01-02T19:30:17+01:00
N(lll) i O(ll) pisze sie III a nie lll
Sn(lV) i Cl(l)
Pb(ll) i O(ll)
Fe(lll) i Cl(l)

N2O3
....// O
N
....\ O
..../
N
....\\ O

SnCl4

Cl
Cl ---- Sn
Cl
Cl
każdy Cl łączy się jednym wiązaniem z Sn

PbO

Pb = O

FeCl3

Cl
Cl --- Fe
Cl
każdy Cl łączy się jednym wiązaniem z Fe