Odpowiedzi

2010-01-02T14:58:28+01:00
Łata ma większą gęstość, ponieważ przedmiot,który ma największą gęstość, zawsze opada na dno.
2010-01-02T14:59:01+01:00
Łata ma większą gęstość gdyz opadła na dno. Świeca ma mniejszą, gdyz unosi się(znajduje) wyżej niż łata.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T15:29:02+01:00
Gumowa łata ma większą gęstość niż zużyty olej bo ciało tonie gdy jego gęstość jest większa od gęstości cieczy , w której jest zanurzone.
Świeca pływa gdyż jej gęstość jest równa gęstości cieczy, w której jest zanurzona. Wynika to z warunków pływania ciał.