Odpowiedzi

2010-01-02T15:06:56+01:00
Człowiekowi w prawdziwej wolności pomaga wzrastać modlitwa, przez którą się doskonali. Rodzina powinna być dla jednostki wsparciem. Nie należy bezkrytycznie podporządkowywać się innym, warto mieć swoje zdanie.

W dzisiejszym świecie na drodze Człowieka staje wiele przeszkód, kłód pod nogami, które chcą go zniszczyć, otumanić, są to m. in. środki masowego przekazu, prasa, wszelkiego rodzaju używki, od których może się uzależniać. Media są dobre, o ile wykorzystuje się je we właściwy sposób. Dzisiaj starają się nam ukazać świat, w którym nie ma Boga. Ludzie żyją w pośpiechu nie znajdują czasu dla siebie i innych.
57 4 57
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T15:08:13+01:00
Zagrozenia wolności:
-grzech
-postęp technologiczny (np. internet)
-nałogi (np. internet ;), narkotyki, alkohol)
-sekty
-fałszywe postrzeganie niektórych spraw (np. co jest grzechem, a co nim nie jest)

co pomaga:
-Bóg
-wiara
-modlitwa
-ufność w Boga
-poczucie wspólnoty z innymi chrześcijanami
-wiara w to, ze z Boską pomoca wszystko się ułoży, bd lepiej
21 3 21
2010-01-02T19:42:00+01:00
Zagrozenia wolności to
*grzech
*sekty.

pomaga:
-wiara
-modlitwa

16 1 16