Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T15:17:56+01:00
A)dokonali obliczeń objętości i pól powierzchni graniastosłupa,stożka,walca i prostopadłościanu
b)stosowali dokładnych wyliczen matematycznych przy budowie piramid i budowli sakralnych
c)na wysokim poziomie stała obróbka kamienia,wyrób szkła, znacznie słabiej natomiast Egipcjanie opanowali wytop metali
d)medycyna:mumifikowanie zwlok,rozwoj chirurgii-trepanacja czaszki,znajomosc budowy ludzkiego serca i jego podstawowe funkcje,liczyli zeby, zlamania,stosowali srodki usmierzajace bol
e)na wysokim poziomie stala astronomia
f)stworzyli 3 typy pisma: hieroglificzne, hieratyczne i demotyczne
2010-01-02T16:39:04+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/38848-39-wierzenia_i_osiagniecia_egipcjan
tutaj masz dużo :D