Today we've got an interview Pavlos from Greece .He's a great football fan.His favourite footballer is David Beckham . Who's your favourite sports person?
1:Pavlos , where do you live Greece ?
2:I live in Athens with my parents and my sister , Maria.
1:Do you play football for a team , Pavlos ?
2:Yes, I do . I play for my school team .
1:When do you play ?
2:We play on Saturday morning .
1:Do your parents go to your matches ?
2:Yes,they do .They're wonderful !
1:What about your sister ? Does she go to your matches ?
2:No,she doesn't .She is busy on Saturday -she plays tennis.But she watches my matches on video at the weekend .
1:Do you watch football , too?
2:Yes,of course ! My dad and I got to a football match every Sunday evening
1:And who is your favourite footballer ?
2:David Beckham .He isn't Greek. He's English .But he's the best!
Kto przetłumaczy to dostanie 15 pun. + za każde zrobione moje zad. dob.lub źle dostanie i tak tyle punktów ile daje :)

2

Odpowiedzi

2010-01-02T15:17:03+01:00
Dzisiaj robimy wywiad z Pavlem z Grecji. On jest wielkim fanem piłki nożnej. Jego ulubiony piłkarz to David Beckham. Kto jest twoją ulubioną osobą sportu?
1. Pavlo, gdzie mieszkasz w Grecji?
2. W Atenach z rodzicami i siostra Marią
1. Grasz w piłkę w drużynie?
2. Tak, gram w szkolnej druzynie
1. Kiedy grasz?
2. My gramy w soboty rano
1. Czy twoi rodzice przychodzą na mecze?
2. Tak chodzą, Są cudowni
1. A siostra? Przychodzi na mecze?
2. Nie, ona jest zajęta w soboty - gra w tenisa. Ale ogląda moje mecze na video w weekendy.
1. A ty oglądasz mecze tez?
2. Oczywiście. Mój tata i ja oglądamy mecze w każdą niedzielę wieczorem.
1. Kto jest twoim ulubionym piłkarzem?
2. David Beckham. On nie jest Grekiem. Jest Anglikiem. Ale on jest najlepszy!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T15:32:44+01:00
Dzisiaj przeprowadzimy wywiad z Pavlosem, który pochodzi z Grecji. Jest on wielkim miłośnikiem piłki nożnej. Jego ulubionym piłkarzem jest David Beckham. Kto jest twoim ulubionym sportowcem ?

1: Pavlos, gdzie żyjesz w Grecji ?
2: Mieszkam w Atenach z rodzicami i siostrą, Marią.
1: Grasz w jakiejś drużynie piłkarskiej, Pavlos ?
2: Tak. Gram w szkolnej drużynie .
1:Kiedy gracie ?
2: Gramy w sobotę rano .
1:Czy Twoi rodzice chodzą na Twoje mecze ?
2: Tak, chodzą . To jest cudowne !
1: A co z Twoją siostrą ? Czy ona chodzi na Twoje mecze ?
2: Nie. W soboty jest zajęta - gra w tenisa. Ale ona ogląda moje mecze na wideo w weekendy .
1: Ty też oglądasz mecze ?
2: Tak, oczywiście ! Mój tata i ja oglądamy mecze piłki nożnej w każdą niedzielę wieczorem.
1:A kto jest Twoim ulubionym piłkarzem ?
2:David Beckham. On nie jest Grekiem. On jest Anglikiem. Ale jest najlepszy !

1 5 1