Odpowiedzi

2010-01-02T15:14:04+01:00
Z angielskiego: honorowa, uczciwa gra (w sporcie)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T15:16:19+01:00
Jest to postawa reprezentowana w sporcie, gdzie zwycięstwo nie jest celem. Charakteryzuje się przestrzeganiem praw gry oraz odrzucaniem różnego rodzaju oszustw.
2010-01-02T15:17:06+01:00
Fair Play - jest to gra czysta, żadnemu z przeciwników nie zależy na wygranej. Podczas tej gry gry gracze przestrzegają przepisy. Zasady te można poznać, gry po przegranej lub wygranej walce gracze zachowują się godnie.

Zasady Fair play można zastosować i znaleść je w polityce