Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T15:17:10+01:00
Bzura, westerplatte, wizna- największe poświęcenie żołnierzy, świadczą o tym pamiątkowe pomniki w tych miejscach, najbardziej znane bitwy i o największym znaczeniu dla Polaków
2010-01-02T15:59:58+01:00
2010-01-02T16:18:24+01:00
Do jednych z najważniejszych bitew polskiego września 1939 roku zaliczymy obronę Westerplatte, bitwę nad Wizną, Bzurą oraz Kockiem.