Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T15:24:00+01:00
D-ilość dni jaką pracowali razem.
4d-ilość dni, jaką pracowałby pierwszy robotnik.
d+5-ilość dni, jaką pracowałby drugi robotnik.

1/d=(1/4d)+[1/(d+5)]
d=15

Odp:Robotnicy pracowali razem 15 dni.
10 2 10
2010-01-02T15:26:46+01:00
G bo tak jakoś... może to być godzin...
co prawda wyżej kolega?koleżanka dała d jak dni ale ja jakoś wole g... ale to nie istotne...

g-ilość dni pracowanych razem.
4g-ilość dni, pracowanych przez pierwszego robotnika.
g+5-ilość dni, pracowanych przez drugiego robotnika.

1/g=(1/4g)+[1/(g+5)]
g=15
To chyba tak a odpowiedź to: Pracownicy razem pracowali 15 dni
10 1 10