Podczas wycieczki w upalny dzień dzieci przeznaczyły na napoje 42 zł. kupiły 16 kartoników soku jabłkowego. ile najwięcej butelek wody mogły kupić dzieci za resztę pieniędzy ?

tabela
napój / cena jednostkowa
sok jabłkowy -0,89 zł
woda mineralna - 1,60 zł

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T15:22:37+01:00
16 * 0,89 = 14,24 zł
42 - 14,24 = 27,76 zł
27,76 zl : 1,60zl = 17,35
Odp Bedzie można kupić 17 wód mineralnych.
2010-01-02T15:23:09+01:00
16*0,89zł=14,24zł
42zł-14,24zł=27,76zł
27,76:1,60=17,35
17,35=17
Mogły kupić 17 wód mineralnych
1 5 1