Odpowiedzi

2010-01-02T15:31:21+01:00
Szczupły, niewysoki, szczupła twarz, zielone oczy, mały nos, wąskie usta, krótkie lecz nie na jeża włosy, ubrany jest w szary płaszcz, duże buty, i szare spodnie i bluzkę,jest spokojny, odważny i wytrzymały, jest mądry i pomysłowy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T15:37:16+01:00
Wybrałam "Anię z Zielonego Wzgórza":
*sylwetka:
chuda, wysoka
*twarz:
blada, piegowata,
*oczy:
szaro-zielone,
*nos:
ładny, zgrabny
*usta:
ładne, kształtne
*włosy:
rude, często wiązane w warkocze
*ubiór:
prosty, skromny, stary, zniszczony,
*temperament:
gwałtowna,
*charakter:
towarzyska, ciekawa świata, pracowita, posłuszna, szalona,
* umysłowość:
inteligentna