Odpowiedzi

2010-01-02T15:32:43+01:00
2010-01-02T15:33:21+01:00
30% z 200g=0,3*200=60g

mr=200g
mH2O=200g-60g=140g

140g+40g=180g
180+60=240
Cp=60/240 *100%=25%
Cp=25%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T15:33:47+01:00
30 % * 200g= 60g (masa soli w roztworze)
200 g - 60 g = 140 g (masa wody)


II roztwor (po dolaniu)
140g wody + 40 g wody = 180 g

czyli stezenie m soli/ m roztworu * 100 %

m roztworu = 180 g wody + 60 g soli = 240g

60/240 * 100 % = 25 %
1 5 1