Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T15:40:34+01:00
Media oraz producenci dla własnego zysku wykorzystują święta Bożego Narodzenia. Już na początku listopada jesteśmy otoczeni ze wszystkich stron świątecznymi promocjami. Teoretycznie korzystne ceny i ogromna ilość towaru powodują, że uroczystość Narodzenia Pańskiego traktujemy, jak zwykłą tradycję. Siadając przy obficie zastawionym stole i wymieniając się prezentami zapominamy o istocie świąt.
1 5 1
2010-01-02T15:42:26+01:00
Święta Narodzenia Pańskiego to wspomnienie dnia narodzin mesjasza Jezusa Chrystusa, w dzisiejszych czasach ludzie zapominają o tym, a święta to dla nich tylko czas w którym nie chodzi się do pracy/szkoły, dostaje się prezenty, a w sklepach są wyprzedaże.

mam nadzieje że oto chodziło
2010-01-02T16:45:00+01:00
Święta Narodzenia Pańskiego to wspomnienie i dowód że Jezus istniał.W naszych czasach w XXI w. Zapominamy o tym i o tradycji która w ten czas panuje prezenty pod choinką,choinka ubrana.