Uzupełnij wpisując odpowiedni ułamek lub odpowiedni procent:


80% długości to ......... tej długości
2% masy to ...... tej masy
........% ceny to ⁷/₁₀₀ tej ceny
.....% ceny to ⁹/₁₀ tej ceny
......% masy to 1³/₁₀ tej masy

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T15:40:06+01:00
80% długości to ⅘ tej długości
2% masy to ¹₅₀ tej masy
7% ceny to ⁷/₁₀₀ tej ceny
90% ceny to ⁹/₁₀ tej ceny
130% masy to 1³/₁₀ tej masy
5 2 5
2010-01-02T15:40:18+01:00
80% długości to 8/10 tej długości
2% masy to 2/100 tej masy
7% ceny to ⁷/₁₀₀ tej ceny
90% ceny to ⁹/₁₀ tej ceny
130% masy to 1³/₁₀ tej masy
5 3 5
2010-01-02T15:40:57+01:00
80% długości to 8/10 tej długości
2% masy to 2/100 tej masy
7% ceny to ⁷/₁₀₀ tej ceny
90% ceny to ⁹/₁₀ tej ceny
130% masy to 1³/₁₀ tej masy
;))
4 3 4