Hej;] PILNE!!!!
mam taką prośbę pan zadał nam pracę do domu z treścią taką:
1)Wyszukaj ofertę pracy przez internet,np.tłumacz
-napisać jaki jest rodzaj wykonywanej prazy,zakres obowiązków?? czy sa wymagane kwalifikacje,zasady wynagrodzenia,zapłaty... podać dane adresowe firmy,pracodawcy
2) wyszukaj ofertę studiów przez internet(nie muszą być w Polsce)
-kierunek studiów,np.informatyka
-nazwa uczelni,kontakt,adres
-zasady rekrutacji
-jakie są opłaty,jak mozna się zapisać
-zasady studiowania

Byłabym bardzo wdzięczna gdyby ktoś pomógł mi w tej pracy... np.napisać to, lub wysłaniu jakiś linków gdzie to może się znajdować(prawidłowych)... ;]
Z góry dziękuję ;] ;/;/

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T15:40:01+01:00
Ogłoszenie numer: 86973, z dnia 01.01.2010
LOGO
Agio Biuro Handlowe
zatrudni:
Przedstawiciel Handlowy
(nowej marki bielizny Agio)
zachodniopomorskie
Opis stanowiska:

* Aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
* Sporządzanie ofert handlowych,
* Utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
* Aktywna sprzedaż produktów nowej marki bielizny Agio,
* Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku,
* Miejsce pracy w wyznaczonym regionie


Wymagania:

* Doświadczenie w aktywnej sprzedaży ( doświadczenie handlowe w kontaktach z klientami detalicznymi i hurtowymi),
* Praktyka w zakresie prowadzenia rozmów handlowych, negocjacji, budowania długofalowych relacji z klientami,
* Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
* Praca w terenie,
* Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność,
* Zaangażowanie, dynamizm w działaniu,
* Czynne prawo jazdy kategorii B,
* Doświadczenie w sprzedaży bielizny.



Oferujemy:

* Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system motywacyjny,
* Umowa o pracę (docelowo na czas nieokreślony),
* Możliwość rozwoju zawodowego,
* Udział w szkoleniach organizowanych przez firmę,
* Narzędzia niezbędne do pracy: laptop, telefon, samochód służbowy.


Forma kontaktu:

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, prześlij nam swoje CV na adres :
[email protected]
2010-01-02T16:48:10+01:00
Http://www.studia.uczelnie.pl/
tu wszystko znajdziesz.
2010-01-02T17:17:37+01:00
Http://www.szybkopraca.pl/agent_ubezpieczeniowy-warszawa-dam-86976.html
to jest to 1
a to 2 to
http://www.uczelnie.pl/?p=1794,22445,1