Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T15:44:26+01:00
512:6451*100%≈8%
371:6451*100%≈6%
512+371=883
883:6451*100%≈14%
1 1 1
2010-01-02T15:45:48+01:00
6451-100%
512+371=883-??%

cała ameryka-100*883/6451≈13,7%
ameryka północna -->512 100*512/6451≈8%
ameryka poludniowa --> 371 100*317/6451≈5%
1 1 1
2010-01-02T15:46:52+01:00
Ameryki północnej-512/6451=ok 0,08
ok 0,08*100%=ok 8%
ameryki południowej-371/6451= ok 0,06
ok 0,06*100%=ok 6%
ogólnie ameryki-883/6451=ok 0,14
ok 0,14*100%=ok 14%
1 1 1