Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T17:34:01+01:00
Występują opdy atmosferyczne które są złożone z kryształków lodu o różnorodnych kryształkach. gdy jest temperatura plusa wtedy krysztłki łączą sie ze soba w wieksze płatki a nie raz nawet w kulki i dlatego niszcza swoją figurę którą mieli na pocztaku
2010-01-02T19:52:38+01:00
W temperaturze wyższej niż 5 stopni C kryształki łączą się ze sobą !!! W wyniku czego niszczą swoją figurę i przepiękny kształt !!!