Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T15:59:19+01:00
Możemy:
-chodzić do kościoła
-modlić się
-pomagać innym ludziom
-trzymać się zasad dekalogu (10 przykazań bożych)

Mam nadzieję, że dostaniesz 5.
29 3 29
2010-01-02T16:00:11+01:00
Słowo Boże możesz głosić poprzez :

- głosne modlenie sie w gronie najbliższych (wspolnie)

- poprostu rozmowie na temat Ewangelii

- na lekcji religii

- w Kościele czytając Ewangelie
33 3 33
2010-01-02T16:16:32+01:00
Słowo Boże możemy głosić:
-Rozmawiać o tym z ludźmi bliskimi dla nas i nie tylko
-Modlić się rano,wieczorem,przed jedzeniem
-Chodzić do kościoła
-Uczęszczać na lekcje Religi
-Mieć w domu obrazy przedstawiające Jezusa,Maryję
-Niech w naszych domach zawiśnie Krzyż
-Niech nasz dom stanie się domem otwartym na chrześcijaństwo


Dodam tylko iż miałam taką samą pracę domową i dostałam szóstkę za to :)
33 4 33