Odpowiedzi

2010-01-02T16:40:41+01:00
To zależy jakie masz ćwiczenia starą wersję czy nową ja podam ci ze starej wersji. Doświadczenia nie mam.
Zad.1.
F
F
P
F
F
P
P
F
Zad.2.
Nazwa organizmu Sposób poruszania się
pantofelek porusza się dzięki rzęskom
Ameba porusza się dzięki nibynóżkom
euglena zielona porusza się za pomocą wici

Zad.3.
morszczyn -na zielono
ameba - na żółto
euglena - na zielono
okrzemka - -II-
świdrowiec - na żółto
pantofelek - -II-
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T17:57:42+01:00
1/28
strzępki
grzybnia
owocnik
komórczak
trzon

2/28
zaznacz 3 odpowiedź

3/28
--------------kapelusz----------------------------------kuliste zarodnie
--------------blaszki z zarodnikami--------------------------------------
owocnik--------------------------------------------------------------------
-------------trzon----------------------------------------------------------
-------------strzępki grzybni-------------------------wielojądrowe ---------------------------------------------------------strzępki

4/29
a)
Okrzemki, bruzdnice, sinice.
b)
Zakwit glonów to ich rozmnażanie się. sprzyja temu: ilość światła, odpowiednia temperatura wody.
c)
Wiosną kwitną okrzemki i bruzdnice. Latem zamiat okrzemek pojawiają się sinice. Jesienią powracają okrzemki. Zimą spada liczebność fitoplanktonu.

5/29
1. skrętnica
2. listownica
3. krasnorosty
4. bruzdnice
5. plecha
6. zielenice
HASŁO: Sinice to organizmy jednokomórkowe, zaliczane do bakterii.

Proszę ;*
2 3 2