Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T16:08:58+01:00
1. Scrooge'a życzę Ci aby tegoroczne święta kojarzyły Ci się z najlepszymi chwilami. życzę Ci również byś dalej był takim spokojnym imiłym człwoiekiem.

2. a)Pomyśl jak chcesz aby wyglądały
b)Zaproś zanjomych, rodzine
c)Przygotuj prezenty
d)Zaplanuj potrawy wigilijne
e) świętuj narodziny Chrystusa
2010-01-02T16:12:53+01:00
Zad1
drogi Scroog'u
Z okazji świąt życzę Ci ciepła, miłości,pogody ducha a przede wszystkim zdrowia i zrozumienia magii świąt Bożego Narodzenia :):):):):):):):):):)

Mirela ****

zad 2
1) wziąć wolny dzień od pracy.
2) przygotować kolację wigilijną
3) złożyć życzenia najbliższym
4) podzielić się opłatkiem
5) przyjąć zaproszenie na obiad na drugi dzień świąt
6) uśmiechać się do ludzi na ulicy
7) dać choć trochę dla osób ubogich