Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T16:14:57+01:00
2010-01-02T16:16:35+01:00
Uriel –Opiekuję się promień „współczucia”,
Chamuel- Opiekuję się promieniem „akceptacji i miłości”,
Zadkiel –Sprawuje władzę nad promieniem „oczyszczenia”,
Raphael – Strzeże promienia „uzdrawiania”,
Gabriel – Czuwa nad promieniem „harmonii”,
Jophiel – Dogląda promienia „oświecenia”,
Michael – Stoi w blasku promienia „ochrony”
15 4 15
2010-01-02T16:18:30+01:00
Archanioł :
*Gabriel
*Michał
*Rafał
*Uriel
*Barachiel
*Sealtiel
*Jehudiel
*Remiel
*Chamuel


4 3 4