Odpowiedzi

2010-01-02T16:26:45+01:00
Proszę...

Ponieważ w Sudetach znajduje się bardzo dużo gór, a co za tym idzie jest tam również czyste i świeże powietrze jakiego potrzebują ludzie przebywający w uzdrowiskach.

16 2 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T16:34:00+01:00
Górski klimat, atrakcyjna rzeźba terenu, rozległe położenie oraz dobre zagospodarowanie turystyczne .Znajdują się tu radoczynne wody mineralne o temperaturze 20-29°C, słabo zmineralizowane, siarczkowe, fluorkowe. Leczy się tu głównie choroby narządów ruchu, układu krążenia, skóry. W Sudetach żywe są liczne tradycje uzdrowiskowe, ze względu na słynne wody mineralne i korzystny klimat.
20 4 20