Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T16:24:21+01:00
H=2a
2a*a*1/2=16
2a^2=32
a^2=16
a=4
h=8
6 4 6
2010-01-02T16:25:07+01:00
Pole = 16cm²
podstawa = 2x
wysokość = x
wzór na pole trójkąta: 0,5ah

0,5*x*2x=16
2x²=16:0,5
2x²=32 |:2
x²=16
x=4

podstawa = 2*4cm = 8cm
wysokość = 4cm
5 4 5
2010-01-02T16:31:49+01:00
P=16 cm²
a-podstawa
h-wysokosc
a=2h
P=(a*h)/2 trzebA PODTSAWIĆ a i 16cm²
16cm²=(2h*h)/2
16cm²=2h²/2
16cm²=h²/√ trzeba obustronnie spierwiastkowac
h=4cm

a=2h
a=2* 4cm
a=8cm
h=4cm
4 4 4