Odpowiedzi

2010-01-02T16:29:45+01:00
Elemnety dobrej reklamy:
- kolor (musi przyciągnąć wzrok klienta)
-hasło promocyjne ( reklamujące produkt)
-rabaty na produkt (jeśli jest to reklma w fomie ulotki)
- dobry montaż, ciekawie zrobiona ( w przypadku telewizyjnej)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T16:29:47+01:00
Powinna zwracać uwagę odbiorców.
Powinna być czytelna.
Zawierać szczgólowe dane - tel. logo, adres firmy.
Marketing.
Logistyka.

dopisuję- bo właściwie to są cechy reklamy.

Natomiast elementami będą:
a)Grupa Docelowa - czyli odbiorca
b)Unikalna Cecha Produktu (UCP) Lub Uslugi - czyli co wyróżnia nasz produkt, od innych
c)Uwaga - czyli jakie emocje wywoła
d)Zainteresowanie - musimy czymś przytciągnąć klienta ( np. korzyść jaką osiągnie klient)
e)Potrzeba - działanie na psychikę klienta, stanowcze uzasadnienie dlaczego musi kupić ten produkt!
f)Akcja - czyli tryb rozkazujący :)) - zrób to! zadzwoń teraz! ostatnia szansa!
1 5 1