Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T16:30:58+01:00
Czarodziejski napój na poprawę chumoru:

Składniki:
1/2 szczęścia
szczypta uśmiechu
odrobina miłości
trochę spokoju
łyżka pomysłu
wyrzucenie nudy
dobra oranżada

Przygotowanie:
Do oranżady dodać wszystkie składniki w podanych wyżej ilościach. Wszystko dokładnie wymieszać i z sercem wlać do kolorowych kubków. Podawać z uśmiechem.

Smacznego!
28 4 28
2010-01-02T17:32:54+01:00
Np.

Deser szkiełkowy

wrzucić do miski czerwone szkiełka potem dodajemy pół litra soku cytrynowego i dwadzieścia mililitrów soku malinowego. potem dodajemy żółte szkiełka i niebieskie.Potem wrzucamy do miski deserowej i już mamy gotowy deser ze szkiełek
14 3 14