Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T16:30:08+01:00
Dziurka z tylu zamknięta, dwie na gorze zamkniete, opuszczona jedna i znowu dwie
19 4 19
2010-01-02T16:34:59+01:00
Wszystkie palce w lewej rece zatkane dziurki a w prawej tylko srodkowy jest zatkany. tak mi sie wydaje...
11 3 11
2010-01-02T16:35:00+01:00
Tylnia dziurka zamknięta, dwie górne zamknięte, opuszczona jedna i znowu dwie zamknięte