Odpowiedzi

2010-01-02T17:02:57+01:00
Drodzy Nauczyciele, dziękujemu Wam za Wasz trud włożony w naszą edukację, oraz o to że jesteście dla nas wurozumiali i cierpliwi. Życzymy Wam by Wasza praca była dla Was źródłem wewnetrznej satysfakcji, by uśmiech często gościł na Waszych twarzach, oraz abyście potrafili odnaleść radość życia, któa tkwi w sercu każdego z nas. Jesteście naprawde wyjątkowi i nigdy Was za to wszystko nie zapomnimy, ponieważ wszystko co umiemy zawdzięczamy tylko i wyłącznie Wam. Dziękujemy w imieniu wszystkich uczniów naszej i Waszej szkoły.
52 4 52
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T17:16:35+01:00
Drodzy nauczyciele!
W imieniu własnym i całej szkoły chciałabym podziekować wam za wszystko co dla nas robicie, za trud, który wkładacie w naszą edukacje i za ciepliwość, którą okazujecie nam na każdych zajęciach. Trud jaki wkładacie w swoją prace zasługuje podziwu. Każdego dnia staracie się jak najbardziej rozszeżyć nasze horyzonty wiedzy, Wasza praca jest bardzo wymagająca i trudna, ale wykonujecię ją wspaniale. Jeszcze raz serdecznie dziękujemy!

Ucznowie szkoły.....
28 4 28